Кредитну спілку «Партнер» було засновано 23 вересня 2004 року, зареєстровано як юридичну особу 29 вересня 2004 року (Свідоцтво № 1174 102 0000 000303) та, як фінансову установу 18 листопада 2004 року (реєстраційний номер Свідоцтва 14101219, серія та номер КС №573). Перший кредит було надано в травні 2005 року, залучено перший внесок (вклад) на депозитний рахунок в жовтні 2005 року. За цей час послугами спілки скористалось більш як 4800 жителів міста Вінниці та Вінницької області.

Ліцензія     https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000034640

 

Механізми захисту прав споживачів фінансових послуг
Можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг
1. Скарги споживача фінансових послуг кредитною спілкою в позасудовому порядку розглядаються згідно Закону України «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки.
2. Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до:
Національний банк України, місцезнаходження: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: 0 800 505 240, електронна пошта: nbu@bank.gov.ua, веб-сайт https://bank.gov.ua/.
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1, тел.: 279-12-70; info@dpss.gov.ua, http://www.consumer.gov.ua
Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності кредитної спілки у сфері фінансових послуг:
Національний банк України, місцезнаходження 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, електронна пошта: nbu@bank.gov.ua, веб-сайт https://bank.gov.ua/, телефон: 0 800 505 240.

Порядок і спосіб погашення простроченої заборгованості
У разі виникнення простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит, спілка вдається до позасудового врегулювання простроченої заборгованості.
Погашення простроченої суми заборгованості здійснюється добровільно в готівковій та/або безготівковій формі. У першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума кредиту та прострочені проценти за користування кредитом, в другу чергу сплачуються сума кредиту та проценти за користування кредитом (непрострочені), у третю чергу сплачуються неустойка та інші платежі відповідно до Договору.
 При врегулюванні простроченої заборгованості при взаємодії із споживачем працівники спілки зобов’язані дотримуватись вимог діючого законодавства щодо етичної поведінки, ознайомитись з якими можна за посиланням.

Відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю спілкою не застосовується.
В разі непогашення простроченої суми заборгованості споживачем добровільно, прострочена сума стягується в примусовому порядку через суд.

Споживач послуг в разі порушень правил етичної поведінки працівниками спілки може звернутися із скаргою за номерами телефону: 0432-52-09-99; 096-901-79-48. e-mail: partner_8@ukr.net

 

Власників істотної участі немає.

Особи,які надають посередницькі послуги- відсутні.

Акції фінансової установи, які знаходяться у власності членів її виконавчого органу відсутні, та особи, частка яких у статутному капіталі фінансової установи перевищують 5%, відсутні.

Справа про банкрутство не порушувалась.

Процедура санації кредитної спілки не застосовувалась.

Спілка в стадії ліквідації на даний момент не перебуває.
Основна діяльність кредитної спілки «Партнер» полягає в залученні внесків (вкладів) членів кредитної спілки на депозитні рахунки та надання кредитів своїм членам на придбання побутової техніки, лікування, навчання, ремонт помешкань і автомобілів та інші споживчі цілі.
Основні принципи діяльності кредитної спілки «Партнер» - це:
1. добровільність вступу та свободи виходу з кредитної спілки;
2. рівноправність членів спілки;
3. самоврядування;
4. гласність.


Наші працівники доступно пояснять Вам про умови отримання кредиту або здійснення внеску (вкладу) на депозитний рахунок та розрахують реальну вартість послуги. Кредитна спілка «Партнер» є максимально наближеною до своїх членів, застосовує індивідуальний підхід до кожного, зокрема узгоджує сприятливі графіки оплат суми кредиту та процентів за такими кредитами, підбирає строк внеску (вкладу) члена кредитної спілки на депозитний рахунок. Кредитна спілка «Партнер» охоче працює з позичальниками, яким потрібно невеликі суми грошей, в тому числі з пенсіонерами. Завдяки невеликій та ефективній організаційній структурі спілка надає можливість швидко скористатись своїми послугами з мінімальною кількістю документів, для надання кредиту або договору внеску (вкладу) на депозитний рахунок.
Усіх бажаючих запрошуємо скористатися послугами, які пропонує кредитна спілка «Партнер» своїм членам, з понеділка по п`ятницю, з 9:30 до 18:00, без перерви, вихідні - субота та неділя.